Меню сайту
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні наш сайт відвідали:
Головна » Статті » ВЧИТЕЛЬСЬКА СТОРІНКА » МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА

Досвід роботи
   

Опис

власного педагогічного досвіду

 

Тема досвіду

 

Носій досвіду (ПІБ)

 

Район (місто)

 

Навчальний заклад

 

Спеціальність

 

Кваліфікаційна категорія

 

 

Опис досвіду роботи

1.       Актуальність, його практичне значення

Аргументація та доцільність створення досвіду з точки зору потреб практики ґрунтується на розкритті проблеми, над якою працює вчитель. Адже проблема – це усвідомлена учителем суперечність між дійсністю й ідеальним уявленням про неї.

1.1.   Розкрийте сутність проблеми, над якою працюєте. Визначте основну суперечність, яка слугувала поштовхом до її розроблення.

1.2.   Що спонукало Вас до пошукової діяльності? Визначте її мету.

1.3.   Які конкретні практичні завдання Ви намагаєтесь розв’язати?

 

2.     Теоретична база досвіду

2.1.   Зробіть перелік опрацьованої науково-методичної літератури з проблеми, яку Ви досліджували.

 

Автор

Назва джерела

 

 

 

 

 

 

 

2.2.   Яка з перерахованих Вами публікацій стало орієнтиром пошуку ефективних шляхів вирішення проблеми? Обведіть кружечком її порядковий номер у списку опрацьованої літератури.

3.     Провідна ідея досвіду

Провідна ідея досвіду – це центральна, головна думка. що визначає суть досвіду і передбачає варіативність форм його застосування.  (І.Жерносєк)

3.1.   Визначте провідну ідею власно педагогічного досвіду.

3.2.   Якими шляхами Ви намагались реалізувати цю ідею на практиці?

 

4.     технологія реалізації провідної ідеї досвіду та її складових

технологія досвіду – це модель досвіду, структура, послідовність дій об’єкта. До технології закладаються форми, методи, прийоми роботи. основні педагогічні та управлінські операції, засоби удосконалення певного виду діяльності. головне – чітко відобразити алгоритм дій об’єкта, який відображається у моделі. (І.Жерносєк)

Суттєва риса педагогічної технології – процес цілепокладання. Якщо в традиційній педагогіці проблема цілей не особливо хвилювала теоретиків і практиків, вони (цілі) задавалися не чітко, а ступінь їх досягнення визначався на око, то у педагогічній технології це центральна проблема. яка розглядається у двох аспектах: 1) діагностичного цілепокладання і об’єктивного контролю за якістю засвоєння учнями навчального матеріалу і 2) розвитку особистості в цілому. (В.Беспалько)

4.1.   Визначте основні етапи персонал-технолог її власного педагогічного досвіду та розкрийте технологічну логіку етапів досвіду за допомогою алгоритму. Зверніть увагу, що алгоритм дій вчителя передбачає визначення виду діяльності (Що я роблю?) та його завданнєве оформлення (Для чого я це роблю, з якою метою?)

У науці маємо різне тлумачення поняття «технологія». Однак за своєю суттю всі вони зводяться до одного знаменника: «технологія – це процес: конструйований, чітко алгоритмізований, проектований на продукт заданої кількості та якості, суворого регламентований технологічною логікою, спрямований на підвищення ефективності навчального (виховного) процесу».

Поняття «персонал-технологія» своїми коренями сягає передового педагогічного досвіду. носієм персонал-технології є вчитель-дослідник, ін новатор. Його досвід роботи ґрунтується на ідеї трансформації найновіших досягнень науки в практику. поширенні й удосконаленні відомих педагогічних технологій, створенні власних.

 

5.     Розкриття запропонованих інновацій щодо організації навчально-виховного процесу.

6.     Аналіз результатів професійної діяльності, зміни в якості знань учнів в оволодінні практичними уміннями і навичками, розвиток інтересу до предмета, тощо.

7.     Проблеми і труднощі, з якими ви зіткнулися в процесі роботи, розкриття шляхів їх подолання.

 

Категорія: МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА | Додав: basted (29.04.2012)
Переглядів: 1622 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Посилання на сайт
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz