Меню сайту
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні наш сайт відвідали:
Головна » Статті » ВЧИТЕЛЬСЬКА СТОРІНКА » МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА

ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ

ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ: ОСНОВНІ ЕТАПИ РОБОТИ

 

Аналіз різних підходів до класифікації етапів проектної діяльності показує, що у проектній діяльності в цілому можна виділити три етапи:

І. Підготовчий

ІІ. Практико-виконавчий

ІІІ. Заключний

 

Розкриваючи зміст етапів проектування можна визначити загальну технологію проектної діяльності:

ЕТАПИ

               ЗАВДАННЯ

              ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ        

 

        ПІДГОТОВЧИЙ

Підготовка проекту.

Визначення теми і мети проекту

Учні: обговорення, пошук інформації.

Вчитель: заява задуму, мотивація, допомога у постановці завдань.

Планування проекту:

а) визначення джерел, засобів збору, методів аналізу інформації, засобів представлення результатів;

б) встановлення критеріїв оцінки результату і процесу.

Учні: формулюють завдання і виробляють план дій.

Вчитель: коригує, пропонує ідеї, висуває пропозиції.

          ПРАКТИЧНО-                             

         ВИКОНАВЧИЙ

Збір інформації (спостереження, робота з літературою, анкетування, експеримент)

Учні: збирають інформацію.

Вчитель: спостерігає, непрямо керує діяльністю.

Аналіз інформації, формулювання висновків

Учні: аналізують інформацію.

Вчитель: коригує, спостерігає, радить.

Оформлення результатів діяльності

Учні: виконують технологічні операції, здійснюють самоконтроль.

Вчитель: контроль за якістю оформлення.

 

      ЗАКЛЮЧНИЙ

Підготовка проекту до захисту. Подання і оцінка результатів (усний, письмовий звіт та оцінка результатів і процесу дослідження за вчасно встановленими критеріями). Презентація проекту. Захист проекту. Оцінка проекту. Оголошення результатів.

Учні: готують проект до презентації та захисту, подають критерії оцінки, презентують та захищають проект.

Вчитель: оцінює проект.

 

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ здійснена за умови виконання формули проекту:

( ШІСТЬ „П”)

 

ПРОБЛЕМА ---- ПРОЕКТУВАННЯ (ПЛАНУВАННЯ) ----ПОШУК (ІНФОРМАЦІЇ) ----ПРОДУКТ ---- ПРЕЗЕНТАЦІЯ ---- ПОРТФОЛІО (ПРОЕКТНА ПАПКА)

 

Перед початком роботи над проектами вчитель повинен знати не тільки етапи організації проектної діяльності, але і класифікацію проектів

 

ОЗНАКА

       ТИПИ ПРОЕКТІВ

За методом чи видом діяльності, домінуючим в проекті

Дослідницькі, творчі, пригодницькі, рольово-ігрові, практико-орієнтовні, інформаційні

За видом координації проекту

Безпосередній (гнучкий, жорсткий), прихований (неявний, імітуючий) учасника проекту

За характером контактів

Внутрішній (локальний), регіональний, міжнародний

За кількістю учасників

Персональний, парний, груповий

За часом проведення

Короткостроковий, довгостроковий, епізодичний

За змістовним аспектом проекту

Літературні, природничо-наукові, екологічні, мовні (лінгвістичні), культурологічні (країнознавчі), рольово-ігрові, спортивні, географічні, історичні, музичні.

 

 

Категорія: МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА | Додав: basted (28.09.2011)
Переглядів: 1529 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Посилання на сайт
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz